ثبت نام کد اقتصادی Secrets

Wiki Article

من ۸ روز قبل ثبت نام کردم و احراز هوییت شدم اما هنوز کد کاربری و رمز عبورم برام ارسال نشده.

/ پاسخ سلام من احراز هویت کردم امضا هاشوزدم کدبورسی نیومده.

هر آنچه از یک تیم زبده و متخصص حقوقی انتظار دارید را با سامانه ثبت شرکت نیک تجربه کنید

اصل سند مالکیت یا اجاره نامه هلوگرام دار دارای اعتبار به نام متقاضی

/ پاسخ منظورتون از چیزی نمیاره یعنی چی؟ چه خطایی مشاهده می کنید؟

دارا بودن شماره تماس موبایل به نام مدیر عامل و آدرس ایمیل فعال.

/ پاسخ برا منم این اتفاق افتاد زنگ بزن کارگذاری (مفید) شماره حساب جدید رو با شبا بگی عوض میکنه همون موقع میشه برداشت کرد .

/ پاسخ یعنی چون با گوشی میخایم ثبت نام کنیم بعد اینکه شماره تلفنو وارد میکنیم وقتی رو ادامه میزنیم هیچ تغیری نمیبینیم و کدی برامون ارسال نمیشه

/ پاسخ واقعا بیخودترین و بی مسئولیت ترین کارگزاری همین مفید هستش الان من ده روز منتظر نام کاربری و رمز عبور بودم هرجی تماس میگرفتم موفق نشدم و کلیه خطوط اشغال بود بعد از اون نام کاربری من اومددو وارد صفحه شخصیم شدم و سه میلیون واریز کردم اما وقتی سفارش خرید میزارم ثبت نمیشه و پیام میاد که ثبت نام شما کامل نشده هیچ کس هم پاسخگو نیست و میگن چت آنلاین انجام بدید اما چت هم فقط یه چارت مخصوص داره و پیامهاش محدوده من رفتم تو سایت شکایت بکنم اما read more ظاهرا با گوشی نمیشه باید بم کافی نت خواهشن همه شکایت کنید

فرم حساب و حسن اعتبار بانکی یا همان فرم الف که جهت استعلام می بایست به بانکی که حساب جاری شما در آن می باشد مراجعه و تائید گردد.

موسسه ثبت کنیم بهتر است یا شرکت پرسیده شده توسط محمدرضا

حالا شما اینقد غرغر کنین که دولت محترم کلا قید ایجاد شغل را بزنه. به فکر خودت نیستی به فکر ما جوونای تازه فارغ التحصیل از دانشگاه باش. اگه دولت محترم قهر کنه و ما را تو صف های طولانی نزاره سر کار بعد ما بریم معتاد بشیم یا دزد یا جانی دلت آروم میگیره ! اعصاب نداریم….

برای کسب اطلاع از هزینه صدور کارت هوشمند بازرگانی شخص حقیقی و حقوقی بعد از تکمیل و ارسال فرم و مدارک خواسته شده فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمائید تا تفاوت را احساس کنید.

جهت اطلاع متقاضیان ثبت برند و علامت تجاری باید خدمت شما عرض کنم که هزینه ثبت برند همانند دیگر خدمات ثبت شرکتها در هر مجموعه و موسسه حقوقی دارای بخش ها و قسمت های مختلف می باشد. با توجه به نوع کالا و خدماتی که شما ارائه می کنید یا می فروشید باید برند خود را به ثبت برسانید.الزاما برای همه کسب و کار هایی که تعدد فروشندگان و یا ارائه دهندگان زیاد باشد معمولا احتمال سوء استفاده از یک نام خاص زیاد می شود که شاید برای افرادی که با آن نام کار می کنند خیلی جالب نباشد. البته در این قسمت بیشتر به هزینه ها می پردازیم و اهمیت ثبت برند و ثبت علامت تجاری را در مقالات دیگر عنوان کرده ایم.

Report this wiki page