About سایت اداره ثبت شرکتها

Wiki Article

۱۰ تا از بهترين مهدكودك هاي شمال تهران (نظر اوليا مربيان)

واجبات شب اول ماه رمضان

در این مرحله وارد صفحه روزنامه میشوید. روز شروع سال مالی و شروع ماه مالی را در کادر پر کنید.

شماره‌ را اشتباه وارد کرده‌ام. تصحیح شماره موبایل متاسفانه امکان دریافت و نمایش جزئیات قبض شما فراهم نشد، لطفا پس از سپری شدن چند لحظه مجددا تلاش نمایید بازگشت با قبضینو امکان پرداخت سرویس‌های زیر نیز برای شما مقدور می‌باشد.

اقدام نهایی، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد که آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

در صورتی که قصد مراجعه به دفاتر اسناد رسمی را دارید، بهتر است که قبل از مراجعه حضوری به دفاتر اسناد رسمی، ابتدا به سایت سازمان اسناد و املاک مراجعه نمایید و لیست دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت برای ثبت سند می باشند را مشاهده نمایید و بر اساس ظرفیت آن ها به این دفاتر مراجعه کنید.

از سایر اقدامات مسئول دفتر، احراز هویت متقاضیان، اخذ امضا از متقاضیان در ذیل ثبت در دفتر، تصدیق متقاضیان تحت عنوان ثبت با سند برابر است، تعیین شماره ی ثبت شرکت، نوشتن شماره ی ثبت در اظهارنامه و شرکتنامه ی شرکت و اسناد مالکیت اموال متعلق به شرکت می باشد که اسناد مالکیت به امضای رئیس اداره ثبت می سایت رسمی ثبت شرکتها رسد.

سپس با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اظهارنامه می شوید. در این قسمت متن اظهارنامه را وارد کنید.

در این قسمت سه گزینه در نظر گرفته شده، حذف، ثبت اطلاعات و انصراف، بر حسب اینکه مایل هستید کدام  یک را انتخاب کنید روی یکی از این سه گزینه کلیک میکنید. گزینه ثبت اطلاعات برای ذخیره اطلاعات وارد شده است

www.ir sherkat.ssee.ir چگونه هنگام رانندگی و در ترافیک خونسردی خود را حفظ کنیم؟

شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید).

جزییات درگذشت بهنام صفوی

پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. در سایت، اساسنامه ی شرکت را نیز باید ارائه دهید. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید.

Report this wiki page